سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]

روف گاردن چیست ؟ | روف گاردن چیست و چه کاربردی دارد؟ | روف گاردن نوولروف گاردن


 

  • روف گاردن چیست ؟ | روف گاردن چیست و چه کاربردی دارد؟ | روف گاردن نوولروف گاردن

    در این مطلب متخصصان نوول چوب قصد دارند تا به یک سوال مهم در زمینه روف گاردن پاسخ دهند که آن این است که روف گاردن چیست ” این سوال حتما برای خیلی از عزیزان به وجود می آید که روف گاردن چیست  و اصلا کاربرد روف گاردن چیست ؟ در ادامه این مطلب سعی می کنیم به طور مختصر در رابطه با این موضوعات خدمت شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم.

    روف گاردن به بام هایی گفته میشود که در آن گیاه درختان و میوه  یا سبزی کشت میشود. یعنی شما با درست کردن روف گاردن می توانید فضای سبز را به طبقات بالای خود آورده و علاوه بر استفاده از میوه، سبزی و یا هر چیزی؛ از آرامش و زیبایی آن نیز می توانید بهره مند شوید.

    کاربرد روف گاردن چیست ؟

    در رابطه با این موضوع یعنی کاربرد روف گاردن باید گفت که روف گاردن علاوه بر زیبایی، باغ روی سقف ساختمان است که در آن به عنوان تزئین یک رستوران یا یک مکان خصوصی که در آن آلاچیق، باربیکیو، میز و صندلی، تخت، فلاورباکس چوبی و … که مناسب فضای باز باشد استفاده میشود.

    امکانات روف گاردن چیست ؟

    در این بخش می توان به یک به سوال مهم پاسخ داد که روف گاردن شامل چه چیزهایی می باشد؟ و همینطور در رابطه با امکانات روف گاردن باید گفت که روف گاردن سقف یا طبقه بالای یک ساختمان است که برای استفاده توسط عموم طراحی می شود. روف گاردن ها اغلب دارای امکانات زیر می باشند:

    • میز و نیمکت
    • آلاچیق
    • کف پوش های چوبی
    • چمن مصنوعی یا طبیعی
    • گل کاری
    • فلاور باکس
    • نور پردازی

    می توان محیط  روف گاردن را طوری طراحی کرد که محیطی آرامش بخش باشد مثلا در آن گل کاری یا درخت کاری و چوب های ضد آب طبیعی استفاده کرد.


    معرفی پروژه های انجام شده

    در این بخش به یکی از پروژه های انجام شده توسط متخصصان نوول چوب اشاره می کنیم.

    پروژه روف گاردن پردیس

    در پروژه روف گاردن پردیس متریال چوب، فلز، آجر نما استفاده شده است.

    چوب پاین فنلاند، فلزه گالوانیزه رنگ کوره ای و آجرنما آذرخش

    لازم به ذکر است که فلزی که برای فضای باز استفاده می شود گالوانیزه و با رنگ کوره ای پوشش داده شود که هم زیباتر و به  طول عمر آن افزایش یابد.


    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، بیش از 10 سال است که در زمینه های مختلف دکوراسیون داخلی، دکوراسیون فضای باز، انواع متریال فعالیت می کند و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز

    نوول چوب در زمینه نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز دارای رزومه بسیار قوی می باشد که در ادامه به بخشی از فعالیت های نوول چوب در این زمینه اشاره میکنیم. جهت مشاهده هر یک از زمینه تنها با یک کلیک بر روی نام آن ها می توانید نمونه کار های مربوط به آن را مشاهده کنید.

    هم همچنین برای مشاهده کلیه نمونه کارهای دکوراسیون فضای باز می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

    دکوراسیون فضای باز


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید: